torsdag 18. februar 2016

Betong lysestaker

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Kjøp Interiør for enhver smak. Gratis frakt over 4kr. Stort utvalg av Lysestaker. Støp dine egne lysestaker av betong på fem trinn.


Et sett med to tøffe lysestaker i betong.

Var veldig gøy å lage blomsterpotter i betong , så det skal jeg gjøre mer, og kanskje noen lysestaker i samme slengen. Betong setter et røft og rustikk preg på interiøret. Få stilen med noen av bloggernes gjør-det-selv tips!


Har du nok lykter og lysestaker ? Registrer deg nå og få tilsendt gode tilbu inspirasjon, tips og råd til innredning av ditt hjem. Så heldig jeg var som fant denne bloggen! Her var det mye jeg likte!


Digger betong - elsker Spottende dine i trappen, kjøkkenhyllen din, Dine riviera skåler og.

Til jul lagde jeg meg en adventstake i betong. Noen jeg har kjær likte den så godt at jeg tenkte at jeg skulle lage en til de også. Men livet mitt er saktegående.


Da var det igjen duket for ukens DIY. I dette lille prosjektet er hovedingrediensen nok en gang betong ! Det er nok ingen hemmelighet. To av lysestakene jeg har støpt i betong : Brukte tomme melkekartonger , smurte innsiden med matolje. Stilig adventsstake med plass til lys i robust og tidløst design.


Kelkoo hjelper deg å finne rett pris på Betong Lysestaker. Sammenlign tilbud på Lysestaker fra flere nettbutikker, les produktvurderinger, produktinformasjon og. Spennende med kjeller og oppussing.


Først blandet jeg litt sement med vann til jeg fikk ønsket tykkelse. Fant frem diverse beholdere jeg ville lage lysestaker av. Melkekartong klippet opp til.


Jula nærmer seg og for noen er man i gang med de hjemlagde julegavene. Denne bloggposten tenkte jeg derfor kunne være til inspirasjon for årets gaver. Lag selv Støpte lysestaker og oppheng av betong og bestill materialene til.


Julestjerner og belysning.

Etter å ha laget julenissene hadde jeg en del betong igjen og fant ut at jeg skulle prøve meg på telysestaker i betong. Norges Billigste Priser? En kilos sekk med betong koster bare 3kroner, og med det har du nok til flere av disse betongprosjektene.


Tidligere i vår lagde jeg en mix av sølv lysestaker og betong og. Se ideen til Lysestake av betong og følg veiledningen som er gratis. Alle produkt, nyheter, vaser og lysestaker Havelock, Orgami betong bordskåner. Flotte lysestaker i betong fra DBKD. Disse kan du bruke til både telys og kronelys.


DIY - hjemmelaget lysestake i betong Jeg har tidligere vist en hjemmelaget betonglysestake med plass til fire lys,. Jeg har fulgt veldig lenge med Mrs Hardy sin blogg og jeg har nå prøvd ut noe av det hun hadde prøvd med betong , hun ble veldig fornøyd med de, og hun. Benytter man en betong -“suppe” vil ikke produktet tåle like masse.


Men ved små former som feks disse hjertene har jeg den ikke grådig tykk,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg