fredag 19. desember 2014

Hestra vindvotter

Alt til trening - Fri frakt, fri retur - Sportamore - dagers åpent kjøp. Stort utvalg og rask levering! G-Sport har 1 fornøydgaranti! Jeg ville brukt disse med en ulliner i tillegg,. Disse er litt i største laget, så jeg må bytte de til mindre votter.


Men jeg lurer på hvor mye plass man. Astro GTX Mitten, alpinvott dame. Boge Czone 5- Fingers, hansker unisex. Jeg trenger meg ett par vindvotter. Classic Glove, fleecehanske unisex.


Gore-Tex Mittens, vott barn. Fleece Glove, fleecehanske unisex. HESTRA Windstopper Touring langrennshanske. Norges Billigste Priser? Forsvarets vindvotter som kom på midten av 90-tallet fylte et hull i votteseg-mentet, som aldri har blitt tettet skikkelig av sivile leverandører.


Under siste vinteren har friluftsliv testet forskjellige vindvotter og innervotter. Les testen for å finne ut av hvilke som duger. Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. Søk etter vindvotter på Kelkoo.


Sammenlign tilbud på vindvotter fra våre nettbutikker og les brukervurderinger som hjelper deg å velge. Vi fører kvaliteshansker og votter fra Norrøna, Mountain Equipment, Bjørn Dæhlie og Swix. Varmeste er å gå for votter. Om man har frostskader og.


Både Høyem og Gjengedal understreker viktigheten av lange vindvotter som strekker seg godt over håndleddet. Det er viktig å holde håndleddet varmt,. Hestra ville vært mitt valg.


Disse vottene passer for deg som er mye ute i kulden. Trinn for trinn beskrivelse av hvordan man syr skallvotter med stramming rundt håndleddet og i åpningen. Tips om hvordan man tetter sømmer i gore-tex. Hansken fungerer god alene eller som innerhanske i et par vindvotter eller hansker.


Vindvotter er store votter i bomull, mikrofiber eller med membran som trekkes på utsiden av vantene eller vottene. Ellers har jeg stor sans for ullvotter med vindvotter utenpå - dette varmer godt uten å bli klamt. Jeg har arvet såkalte likfingre dvs de blir hvite og halvdøde allerede i fem varmegrader og lett bris. Nå skal jeg begynne å fotografere en del utendørs fremover.


Oppladbare varmevotter med batteri som avgir en lun varme i inntil timer. Er du plaget av kalde fingre og hender, da er Storm Thermovotter produktet som kan gi deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg