mandag 29. oktober 2018

Tacolefsevarmer

Nå har jeg sydd etuier både til meg selv og til å ha med på messa senere i høst. Vi lager jo for det meste mønstre på ting vi trenger selv, og for å være helt ærlig – ofte. Hvordan alle de holder lefsene sine varme på en stilig måte under måltiet, vet vi. Jeg er lei av å ha tacolefsene i aluminiumsfolie på bordet når vi spiser taco.


Og jeg er lei av å pakke din inn i et kopphåndkle som slettes ikke holder jeg på. Vi benytter informasjonskapsler (cookies) for å bedre din brukeropplevelse.

Ved å benytte dette nettstedet, blir det sett på som ett aksept på at dette er ok. Nå er mønsteret på tacolefsevarmer klart og du kan enkelt sy deg din egen. Ildfast form med glasslokk som er ypperlig til tacolefser, pannekaker, vaffler og lapper. Holder maten varm under hele måltidet, og kan brukes i stekeovn opptil 280°C.


Vi har besøk i kvel og Taco stod på menyen. Jeg satt og tenkte på hvordan vi skulleholde lefsene varme, da jeg plutselig fikk lyst til å lage en tacolefsevarmer. Da er det søndagskveld og helgen regnet oss nesten vekk.


Jeg klager ikke over regn, men som klimaflyktning har jeg høyere forventninger #128578; Uansett så går jo.

Derfor tenkte jeg at jeg kunne vise dere hvordan jeg gjorde det, og gi dere noen tips på hvordan jeg ville gjort det annerledes. Liker du også best tacolefsene varme? Hender det at de blir kalde i løpet av måltidet? Alt sammen sendt til min kjære verstfamilie i Usa. Blitt bittelitt mindre i restehaugen i helgen.


Fikk prøvd meg på en tacolefsevarmer. Brukte rester av noe Tildastoff jeg hadde liggende. Denne Pinnen ble oppdaget av AT. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Noen av pannebåndene har fått vinyltrykk. Tacosett er en evig klassiker til tacofredag! Samle familien rundt bordet, og forsyn dere etetr ønske ved hjelp av den roterende platen. Det som ikke kan gjøres med symaskin, blir stort sett ikke.


Måtte prøve meg på en tacolefsevarmer. Utrolig praktisk greie igrunnen. ALLE spiser jo taco og jeg regner med det er flere enn meg som irriterer seg over.


Har i lang tid drevet og samlet på linker til diverse gratis mønster, diy og tutorials som jeg har kommet over på nett.

Dette innlegget er ikke laget på en kveld. Strikkende mamma til turboprinsen (07) og turboline (09). Kontakt oss gjerne om du har spørsmål. Tacolefsevarmer høres brilliant ut! Vi gjør vårt beste for å hjelpe deg!


Norges ledende kjøkken- og interiørkjede. Er du også gal etter å tilberede maten din i ovnen? I en travel hverdag sverger mange av oss nemlig til den firkantede kjøkkenhjelperen som. Sontell glass – for vinelskeren.


God vin er balsam for kropp og sjel, og det er selvsagt ikke likegyldig hvilke glass du bruker når du skal nyte en god årgangsvin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg