mandag 24. april 2017

Glass brikker

Gode Priser og Lynrask Levering! ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Et gryteunderlag eller en glassbrikke beriker bordet både til hverdags og fest.


Jeg hadde heklet meg noen nye glassbrikker og trengte noe å oppbevare dem i. Hadde egentlig tenkt å hekle en liten kurv, men da jeg skulle til å kaste en ananas. Vi har flere varianter å velge mellom! Bestill dine glassbrikker her! Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting!


Jeg måtte lage noen glassbrikker jeg også. Rotet litt rundt i reste- kurven. Fant litt vårfarge og langt på overti.


Jeg fikk det for meg at jeg skulle hekle meg søte glassbrikker i går og i garnkurven til bomullsgarnet fant jeg duse farger som matchet. Glassbrikker med navn gravering. Butikkene er frodige og hyggelige, og stilutrykket gir. Heklede glassbrikker er så trivelig å bruke når en har gjester, men dem er også praktiske for å beskytte bordplaten fra varme krus. Disse er min personlige favoritt.


Denne gangen fant jeg oppskrift på glassbrikker av bomullsgarn. Du bestemmer tekst og skrifttype. Kjekk måte å få brukt litt restegarn. Valgte å bruke bomullsgarn, siden det tåler å bli vasket i vaskemaskinen. Her finner du vårt utvalg glassbrikker.


Brikken er rund og laget av malm og rundt kanten er det messing. Malmen er slipet ne slik at den får en fin. Innholdet er beskyttet etter åndsverksloven. Bruk av automatiserte tjenester (roboter, spidere, indeksering m.m.) samt andre fremgangsmåter for systematisk eller.


Detaljert oppskrift av glassbrikker med HeidiRosen For å få store bilder kan du klikke på det første bildet og bla deg gjennom trinn for trinn. Stort utvalg pynt til bordet, stue, kjøkken, soverom og baderom. Hver brikke er lagd av kvadrater på ca 10xcm.


Jeg har valgt forskjellige stoff, men her kan du jo bruke rester og mikse som du vil. Trendhuset er en hobby- og interiørbutikk i Haugesund og på nett. Vi fører merkevarer som Bloomingville, Nicolas Vahé, House Doctor, Lea, Miss. Jeg har sett på mange mønster, men ender alltid opp med å velge Karipias glassbrikker.


Så trivelig at du såg innom min blogg. Håper det vil inspirere deg like mye som da jeg er innom andre sine blogger. Jeg blir veldig glad om du legger.


Bordbrikker og underlegg er en enkel og prisgunstig måte å variere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg